وعده ازدواج ۲ میلیاردی

وعده ازدواج 20 ميليارد ریال آب خورد
فرمانده انتظامي شهرستان “آباده” از دستگیری مردي که به بهانه ازدواج از زن جوان 20 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد .
سرهنگ “سيدابوالفضل مسعودي” در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، بیان داشت: در پي شكايت خانمي جوان مبني بر اينكه فردي ناشناس با وعده ازدواج، او را فريب داده و از وي مبلغ 20 ميليارد ريال كلاهبرداري كرده است، رسيدگي به این موضوع در دستور كار پليس آگاهي قرار گرفت.
وي ادامه داد: زن جوان در اظهارات اوليه خود گفت چندی قبل با مردي آشنا شدم و قرار شد که با یکدیگر ازدواج کنیم و سپس جهت زندگي به خارج از كشور سفر كنيم و به خاطر این موضوع، مرد جوان از من 20 میلیارد ریال پول اخذ و پس از مدتي كوتاه ناپدید و ديگر پاسخگو تماس‌هاي من نبود.
فرمانده انتظامي آباده تصریح کرد: ماموران پليس آگاهي تحقيقات خود را آغاز و با بررسي‌هاي تخصصي، متهم كه اهل استان‌ قم بود را در يکي از محله‌هاي شهرستان آباده شناسايي و با هماهنگي قضايي وي را در يك عمليات منسجم دستگير كردند.
سرهنگ “مسعودي” با بیان اینکه متهم پس از مواجه حضوری با شاکی و مشاهده شواهد و مدارک موجود از سوی کارآگاهان، به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری 20 ميليارد ريالي با شگرد وعده دروغین ازدواج اعتراف کرد، گفت: با بررسي به عمل آمده از سامانه پليس، متهم داراي سابقه چندين فقره كلاهبرداري و همچنين تحت تعقيب نيز بوده است.
این مقام انتظامی با اشاره به اينكه كلاهبردار پس از سير مراحل قانوني روانه زندان شد، گفت: شهروندان ضمن هوشياري لازم در اين خصوص، در صورت مواجه با چنين مواردي سريعا موضوع را از طريق تلفن 110 به پليس گزارش دهند.
سارق حرفه ای درون خودرو با 40 فقره سرقت در “شيراز”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

طی حکمی از سوی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «نسرین امینی کردکندی» به عنوان سرپرست بیمارستان حضرت امام خمینی (ره) آباده منصوب شد.

چ اکتبر 4 , 2023
طی حکمی از سوی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «نسرین امینی کردکندی» به عنوان سرپرست بیمارستان حضرت امام خمینی (ره) آباده منصوب شد. در متن حکم دکتر «مهرداد شریفی» خطاب به دکتر «امینی کردکندی» آمده است: نظر به مراتب تعهد و شایستگی و تجارب ارزنده سرکار و با […]

بایگانی‌ها

دسته‌ها

اطلاعات