طی حکمی از سوی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «نسرین امینی کردکندی» به عنوان سرپرست بیمارستان حضرت امام خمینی (ره) آباده منصوب شد.

طی حکمی از سوی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «نسرین امینی کردکندی» به عنوان سرپرست بیمارستان حضرت امام خمینی (ره) آباده منصوب شد.

در متن حکم دکتر «مهرداد شریفی» خطاب به دکتر «امینی کردکندی» آمده است:

نظر به مراتب تعهد و شایستگی و تجارب ارزنده سرکار و با توجه به پیشنهاد رئیس محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان آباده، به موجب این حکم به عنوان سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) آباده منصوب می گردید تا با استعانت از الطاف الهی و حسن تدبیر در انجام امـور محـوله، برابر ضوابط و مقررات قانونی و شرعی انجـام وظیفه نمائید. امیدوارم با توکل به خداوند متعال و تعامل شایسته با مدیران حوزه سلامت دانشگاه و همکاری سازنده برون بخشی در ارتقاء کیفیت خدمات درمانی با استفاده از تمامی توان همکاران آن مرکز موفق و مؤید باشید. توفیق روزافزون شما را از خداوند منان آرزومندم.

همچنین با توجه به اینکه مسئولیت فنی بیمارستان نیز به عهده سرکار عالی خواهد بود، مقتضی است از طریق سامانه صدور پروانه ها اقدامات لازم را بعمل آورید.

اهم انتظارات اینجانب از سرکار  به شرح ذیل می باشد:

1- مدیریت و ارتقاء توانمندی پرسنل و پزشکان محترم در جهت ارائه خدمات درمانی مطلوب و حفظ کرامت انسانی همکاران و مراجعین.

2- تدوین برنامه عملیاتی منطبق با سیاست های این معاونت همراه با پایش و گزارش عملکرد دوره ای.

3- استفاده حداکثری از توانمندیهای مجمع خیرین سلامت، سازمانها و نهادهای برون بخشی.

4- اولویت در پرداخت های پرسنل و پزشکان.

5- نظارت مؤثر بر تمامی فرآیندهای هزینه درآمد، تدارکات و تجهیزات مرکز با رویکرد اقتصاد مقاومتی و کارشناسی امور در کمیته های تخصصی و اعلام گزارش ماهیانه به این معاونت.

6- رعایت اصول و سلسله مراتب اداری و وقت گذاری مناسب در پیگیری امور اداری.

7- به کارگیری حداکثر توانمندی مجموعه تحت مدیریت در جهت ارتقاء شاخص های درمانی.

8- انجام بازدیدهای سرزده در ساعات مختلف شبانه روز و اعلام گزارش به اینجانب.

دکتر مهرداد شریفی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز

همچنین دکتر «مهرداد شریفی» معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از زحمات دکتر «اشکان نیک آئین» در زمان تصدی این مسوولیت تشکر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نجات جان پرنده شکاری توسط پلیس وظيفه شناس "آباده"

ی اکتبر 22 , 2023
فرمانده انتظامی آباده از نجات جان يك قطعه پرنده شکاری مجروح توسط پلیس وظيفه شناس کلانتری 11 انقلاب خبر داد و گفت: با اقدامات صورت گرفته از سوی پلیس و اداره محیط زیست، این پرنده با مداوا به دامن محیط زیست بازگشت. به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ “سید […]

بایگانی‌ها

دسته‌ها

اطلاعات