نجات جان پرنده شکاری توسط پلیس وظيفه شناس “آباده”

فرمانده انتظامی آباده از نجات جان يك قطعه پرنده شکاری مجروح توسط پلیس وظيفه شناس کلانتری 11 انقلاب خبر داد و گفت: با اقدامات صورت گرفته از سوی پلیس و اداره محیط زیست، این پرنده با مداوا به دامن محیط زیست بازگشت.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ “سید ابوالفضل مسعودي” در تشریح این خبر گفت: ماموران گشت کلانتری 11 انقلاب حین گشت زنی در سطح حوزه، با يك قطعه پرنده شکاری از نوع “عقاب سارگپه” در یک محیط بیابانی به صورت سرگردان كه قادر به پرواز نبود  و از ناحيه بال دچار آسيب و تيرخوردگي بوده است مواجه می شوند.

وی افزود: ماموران به محض مشاهده این صحنه وارد عمل شده و به منظور در امان ماندن از شر حیوانات و تلف شدن، نسبت به نجات آن اقدام کردند و پرنده را به مقر انتظامی منتقل و با تماس و پيگيري وحضور عوامل محیط زیست، جان آن را نجات داده و به دامن طبیعت باز می‌گردانند.

این مقام انتظامی افزود: اداره محیط زیست شهرستان به پاس خدمات ماموران پلیس ، از زحمات آنان تقدیر و تشکر کرد.

سرهنگ “مسعودي” ضمن تاکید بر حفظ منابع زیستی و حیات وحش، خاطر نشان كرد: شهروندان به محض مشاهده اين چنین مواردی، مراتب را به سازمان‌های مرتبط گزارش دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

قلعه باستانی ایزدخواست مرمت می شود

د اکتبر 30 , 2023
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس گفت: مرمت قلعه تاریخی ایزد خواست با اعتبار بیش از ۳۳۰ میلیون تومان آغاز شد.سید مؤید محسن نژاد گفت:در این طرح مرمت بخش‌های سنگی دیوارها، مسقف کردن فضایی‌های داخلی قلعه با تیرچوب و اندود کاه‌گل بام  اجرا می شود.وی با بیان اینکه این […]

بایگانی‌ها

دسته‌ها

اطلاعات