فرمانداری ویژه آغاز یک دوران جدید برای آباده عزیز است

🔻درود بر همشهریان عزیزم در شهرستان آباده که فرهیختگی ، نجابت ، ادب و غنای فرهنگی ، از ویژگی های بارز شما بزرگ اندیشان است.

🔻پس از سالیان سال و به دنبال پیگیری های مستمر مدیران گذشته و حال در شهرستان و مرکز استان و البته همت و تلاش دکتر رحیم زارع ؛ نماینده محترم مردم این خطه در مجلس شورای اسلامی ، هویت جدید سیاسی شهرستان آباده با عنوان فرمانداری ویژه برای این شهرستان که بعنوان شهر جهانی منبت مشهور و امروز از تمام جهات زبانزد خاص و عام است، محقق گردید.

🔻شهرستانی که روزی از مرزهای دنا تا دل کویر و تا پهنه میانی فارس را در قلمرو خود جای داده بود ، امروز در آغاز راهی روشن و آینده ای پر امید قرار گرفته است.

🔻 از مهمترین دستاورد های فرمانداری ویژه برای شهرستان ما، ظرفیت های سیاسی و اداری فرمانداری به معاون استاندار و سطح مدیران واحدهای اداری وزارتخانه‌ های مسکن و شهرسازی، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، راه و ترابری، امور اقتصادی و دارایی، کار و امور اجتماعی و اطلاعات به معاون مدیرکل ارتقاء می‌یابد که همه با هدف ارائه خدمات بهتر به شما مردم شریف صورت خواهد گرفت.

🔻این ، آغاز یک دوران جدید برای آباده‌ی عزیز است تا با مشارکت شما و همت خدمتگذاران در دولت ، فرصت ها را به شایستگی دریابیم و تهدیدهای پیش رو را با تدبیر به فرصت تبدیل کنیم .

🔻بار دیگر تلاش و همت دکتر رحیم زارع ، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، همکارانم در فرمانداری و استانداری و البته وزیر محترم کشور و سایر وزرای خدوم دولت مردمی را سپاس گفته و خدا را شاکرم که در این برهه کام مردم عزیز آباده بزرگ با خدمتی دیگر شیرین شد.

*میثم خداداد*

خادم مردم شریف شهرستان آباده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اضافه شدن رشته فوریت های پزشکی به دانشکده پرستاری حضرت زهرا(س) آباده

د ژوئن 26 , 2023
رشته فوریت های پزشکی در مقطع کارشناسی پیوسته به دانشکده پرستاری حضرت زهرا (س) آباده اضافه شد. دکتر کامران مهدوی رئیس شبکه بهداشتی، درمانی و آموزشی شهرستان آباده با اعلام این خبر گفت: مبنی بر نامه ارسالی از دبیر شورای آموزش علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی و موافقت دکتر […]

بایگانی‌ها

دسته‌ها

اطلاعات