پرسه مرگ در جاده های ناایمن استان فارس

ارس با بیشترین آمار قربانیان، دوباره رکورددار تصادفات منجر به فوت کشور در یک سال گذشته شد، خبری تکان‌دهنده که نشان می‌دهد در سالی که گذشت مُهر وفات به شناسنامه یک‌هزار و ۵۶۵ نفر استان فارسی زده شده است.
🔹علیرضا درودچی، مدیرکل پزشکی قانونی فارس اظهار کرد: در سال گذشته یک‌هزار و ۵۶۵ نفر در پی حوادث جاده‌ای این استان جان باخته‌اند که این آمار، رتبه اول فوتی‌های استان فارس در کشور را نشان می‌دهد.
🔹درودچی، تعداد قربانیان تصادفات حوزه درون‌شهری در یک سال گذشته را ۳۸۵ مورد عنوان کرد و گفت: در حوزه تصادفات برون‌شهری یک‌هزار و ۸۰ نفر از هموطنانمان بر اثر تصادفات در جاده‌های فارس جان باخته‌اند که بیشترین آمار کشته‌ها نیز به تصادفات حوزه برون‌شهری اختصاص دارد.
🔹وی با تفکیک جنسیتی قربانیان تصادفات جاده‌ای در فارس، بیان کرد: در حوادث و سوانح جاده‌ای یک سال گذشته در استان فارس یک‌هزار و ۲۴۷ نفر مرد جان باخته‌اند که نشان می‌دهد بیشترین قربانیان تصادفات منجر به فوت این استان از جامعه مردان بوده‌اند.  /فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رحیم زارع شاسی بلند خارج از نوبت نگرفته

س مه 9 , 2023
درپی «درخواست شفافیت» تعدادی از نمایندگان مجلس، خبرگزاری صدا و سیما فهرست اسامی نمایندگانی را که به صراحت اعلام کرده اند خارج از نوبت خودرو دریافت نکرده اند منتشر کرد که در بین آنها نام رحیم زارع نماینده مردم آباده در این لیست مشاهده می‌شود

بایگانی‌ها

دسته‌ها

اطلاعات