آغاز مرحله دوم واکسیناسیون کرونا در شهرستان آباده

واکسیناسیون عمومی از سالمندان بالای ۸۰ سال در آباده شروع شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان شهرستان آباده، معاون بهداشت شبکه از اتمام واکسیناسیون در فاز اول وآغاز واکسیناسیون عمومی در شهرستان خبر داد و گفت: بعد از اتمام مرحله اول واکسیناسیون از امروزجمعه دهم اردیبهشت ماه مرحله دوم واکسیناسیون آغاز شد که سالمندان بالای ۸۰ سال و جمعی ازکارکنان بهداشتی ودرمانی زیر سی سال در بخش خصوصی و همچنین عده ای از شهروندان که دارای بیماری خاص هستند واکسینه می شوند.

دکتر«حمید کریمی» از آماده شدن مرکز واکسیناسیون شهرستان در محل ساختمان دبیرستان بهیاری دخترانه(اورژانس قدیم) خبر داد و اضافه کرد: این مرکز مجهز به پزشک عمومی، اتاق احیاء، اتاق های مجزا برای واکسیناسیون آقایان و خانم ها، اتاق مراقبان سلامت وسالن انتظار بعد از واکسیناسیون و استقرار فوریت های پزشکی می باشد.

این مقام مسئول ضمن درخواست از همشهریان محترم که به منظور از پیشگیری از تجمع و رفاه حال سالمندان، بدون هماهنگی قبلی به مرکز مربوطه حضور پیدا نکنند و منتظر اعلام مراقبان سلامت و اطلاعیه شبکه بهداشت شهرستان بمانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اولین دوره مسابقات ت چوگو ی آقایان و بانوان در شهرستان آباده به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد

ش اکتبر 16 , 2021
.اولین دوره مسابقات چوگو ی آقایان و بانوان در شهرستان آباده به مناسبت هفته تربیت بدنی و همچنین مراسم تقدیر و تشکر از پیشکسوتان ورزش چوگو کشور آقای غلامرضا ناجی و آقای حاج علی محمودیمهرماه 1400.در این مسابقات در قسمت بانوان تیم موعود مقام اول و تیم مهرپارس مقام دوم […]

بایگانی‌ها

دسته‌ها

اطلاعات