بخشدار جدید بخش «بهمن و صغاد» منصوب و معرفی شد

🔹آیین تکریم و معارفه بخشدار بخش «بهمن و صغاد» با حضور فرماندار و دیگر مسئولان در بخشداری این بخش برگزار شد.

🔹فرماندار آباده در این جلسه با بیان اینکه برای رفع مشکلات تنها راه هماهنگی، همکاری و جلب مشارکت مردم است، گفت: گردشگری، کشاورزی و نیروی انسانی از سرمایه‌های عظیم بخش «بهمن و صغاد» است که باید با برنامه‌ریزی بیشتر از آنها استفاده شود.

🔹زین العابدین نیک مرام، دانش، توانمندی، مهارت مدیریتی ، تعهد و تخصص را از ویژگی های یک مدیر موفق دانست و افزود: مدیر باید به دنبال حق محوری و در کارش استدلال منطقی، نوآوری و خلاقیت داشته باشد.

🔹وی با بیان اینکه راه حل برون رفت از مشکلات، همراهی و همکاری مردم با مسئولان است، گفت: پیگیری در حفظ امنیت بخش، نظارت برحسن اجرای قوانین در حوزه استحفاظی بخش، فراهم نمودن بسترهای لازم برای مشارکت همه جانبه مردم بخش، نظارت بر عملکرد دهیاری‌ها و شوراها در چارچوب قوانین و مقررات، ایجاد زمینه‌های لازم توسعه پایدار روستاها و اقتصاد خانواده، نظارت و مراقبت در اجرای برنامه‌های عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بخش و گزارش مستمر به مسئولین مافوق از جمله مواردی است که انتظار است بطور مطلوب توسط بخشدار «بهمن و صغاد» پیگیری شود.

🔹 وی با بیان اینکه امروز اولین بخشدار بخش “بهمن و صغاد” معرفی می شود، گفت: پیش از این ٣ سرپرست برای بخشداری منصوب شده بودند و امروز آقای جمشیدی که فرزند شهید و اصالتا اهل شهر بهمن و شهر صغاد است بعنوان بخشدار این بخش معرفی می گردد.

🔹فرماندار آباده در ادامه به فرایند ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان آباده اشاره کرد و گفت: مهم ترین مسئله در ایام انتخابات پایبندی به قانون است و دستگاه های اجرایی و برگزار کنندگان انتخابات باید قانون را به دقت اجرا کنند.

🔹نیک مرام با بیان اینکه شركت فعالانه درانتخابات مطالبه نظام و رهبری است ، افزود: شركت فعالانه در انتخابات مطالبه نظام، رهبری و مسئولان كشور است و جوانان برای ترغیب جامعه به حضور گسترده در این عرصه تلاش كنند.

🔹وی افزود: قانونمندی، امانت داری، صیانت از آرا و اهتمام جدی برای فراهم کردن مقدمات انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا شعار ستاد انتخابات شهرستان آباده است.

🔹فرماندار آباده افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات موجب افزایش قدرت و اقتدار نظام اسلامی در عرصه بین المللی می شود که باید مسئولان زمینه حضور مردم را در این رویداد بزرگ سیاسی کشور فراهم نمایند.

🔹نیک مرام با اشاره به اینکه افراد ظرفیت دار و اصلح می توانند نمایندگان خوبی برای مردم در مدیریت شهری باشند، اضافه کرد: کسانی باید به شوراهای اسلامی شهر و روستا راه پیدا کنند که منافع مردم را به منافع شخصی و حزبی خود ترجیح دهند و زمینه رشد و توسعه شهرها و روستاهای شهرستان آباده را فراهم کنند.

🔹فرماندار آباده در بخش دیگری از سخنان خود به افزایش آمار مبتلایان به بیماری کووید١٩ در این شهرستان اشاره کرد و گفت: متاسفانه این شهرستان در وضعیت سیاه کرونایی به سر می برد و آمار مبتلایان به این بیماری و فوت های ناشی از ابتلا به کرونا همچنان روند صعودی دارد.

🔹نیک مرام افزود: برای کاهش شیوع این بیماری در آباده چاره ای جز فاصله گذاری اجتماعی و رعایت شیوه نامه های بهداشتی نیست چراکه اگر وضعیت به همین شکل ادامه یابد در روزهای آینده ظرفیت بیمارستان آباده تکمیل خواهد شد.

🔹وی بار دیگر در سخنان خود از مردم درخواست است تا ضمن رعایت شیوه نامه های بهداشتی از حضور در خیابان ها و محافل عمومی و خصوصی خودداری کنند.

🔹 *در این مراسم با حکم استاندار فارس، «محمدرضا جمشیدی» بعنوان بخشدار جدید بخش «بهمن و صغاد» منصوب و معرفی شد./صبح آباده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جوان ۲۳ ساله صغادی به ۵ بیمار زندگی دوباره بخشید

ج آوریل 30 , 2021
اهدای عضو فرصتی دوباره برای زیستن که نویدبخش ضرب آهنگ خوش زندگی به بیماران و خانواده های آنان می شود و امید به فردایی بهتر را در وجود آنها بارور می سازد. خوشا آنان که با جسم سردشان گرمای هستی به دیگران می بخشند.جوان ۲۳ ساله صغادی علیرضا صفائی که […]

بایگانی‌ها

دسته‌ها

اطلاعات