مرکز آباده شناسی آباده راه اندازی می شود

فرماندار آباده خبر داد:
«مرکز آباده شناسی» راه اندازی می شود/ انتخاب رییس مرکز آباده شناسی

🔹فرماندار آباده گفت: مرکز آباده شناسی با هدف شناختن و شناساندن توانایی های شهرستان در حوزه فرهنگی، علمی، اجتماعی، ورزشی و تاریخی در آباده راه اندازی می شود.

🔹نیک مرام با بیان اینکه بر اساس بند7 ماده2 اساسنامه بنیاد فارس شناسی و موافقت هیات مدیره این بنیاد؛ «مرکز آباده شناسی» راه اندازی می شود، گفت: هدف از تاسیس این مرکز ارائه پیشنهادها بمنظور فراهم آمدن زمینه های توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی شهرستان آباده و معرفی فرهیختگان و بزرگان شهرستان آباده است.

🔹وی با بیان اینکه بر اساس صورتجلسه مورخ ششم اردیبهشت ماه1400 مقرر شده است که شورای راهبردی نسبت به انتخاب رییس این مرکز اقدام نماید، اظهار کرد: از کلیه علاقه مندان و داوطلبان دعوت می شود با در نظر گرفتن شرایط لازم نسبت به ارائه درخواست همکاری همراه با برنامه های پیشنهادی و راهکارهای سازنده اقدام نمایند.

🔹فرماندار آباده با بیان اینکه این فراخوان از 7اردیبهشت ماه بمدت یک هفته دارای اعتبار است، گفت: متقاضیان می توانند مدارک و روزمه کاری خود را به دبیرخانه شورای راهبردی مرکز آباده شناسی واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آباده ارسال نمایند.

🔹وی داشتن حداقل 25سال سن، مدرک تحصیلی کارشناسی به بالا، حداقل 5سال سابقه سکونت در شهرستان آباده، آشنایی کامل با کلیه شرایط فرهنگی، تاریخی و اجتماعی شهرستان آباده را از شرایط داوطلبانی دانست که بمنظور تصدی پست ریاست «مرکز آباده شناسی» اقدام می نمایند.

🔹نیک مرام با بیان اینکه صاحبان تالیف، نویسندگان مقالات و پژوهشگران در اولویت قرار دارند، گفت: داوطلبان می توانند جهت هرگونه سئوال با شماره 44332097 تماس حاصل فرمایند./صبح آباده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جان باختن هفت نفر دیگر از بیماران کرونایی در آباده

چ آوریل 28 , 2021
شبکه بهداشت درمان آباده:جان باختن هفت نفر دیگر از بیماران کرونایی در آبادهطی ۴۸ ساعت گذشته متاسفانه هفت نفر از همشهریان عزیزمان براثر کرونا جان باختند. به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان شهرستان آباده، معاون شبکه بهداشت آباده ضمن اعلام این خبر گفت: متاسفانه هفت نفر دیگر از همشهریان […]

بایگانی‌ها

دسته‌ها

اطلاعات