اجرای طرح بازدید از پارکینگ هاو کشف سه وسیله نقلیه مسروقه


فرمانده انتظامي شهرستان “آباده” از اجراي طرح بازديد از پارکينگ‌ها و کشف 3 دستگاه وسايط نقليه مسروقه در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ “سيدابوالفضل مسعودي” در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، در تشريح اين خبر بيان كرد: در راستاي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي، كاراگاهان پليس آگاهي در بازديد از پارکينگ هاي عمومي اين شهرستان و استعلام از وسايط نقليه موجود، موفق شدند 2 دستگاه موتورسيكلت و يك دستگاه خودرو سواري پرايد مسروقه را كشف كنند.
وي افزود: با اجراي اين طرح‌ها و استمرار نظارت بر پارکينگ‌ها و توقفگاه ها، امکان پنهان كردن وسائط نقليه سرقتي تا حد بسيار زيادي کاهش خواهد يافت .
فرمانده انتظامي شهرستان “آباده” ضمن تاكيد بر رعايت نكات پيشگيرانه، خاطر نشان كرد: توجه شهروندان به مسائل بسیار ساده و بدیهی می تواند در پیشگیری از جرم کمک شایانی کرده و تبهکاران را در رسیدن به اهدافشان ناکام بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مرکز آباده شناسی آباده راه اندازی می شود

س آوریل 27 , 2021
فرماندار آباده خبر داد:«مرکز آباده شناسی» راه اندازی می شود/ انتخاب رییس مرکز آباده شناسی 🔹فرماندار آباده گفت: مرکز آباده شناسی با هدف شناختن و شناساندن توانایی های شهرستان در حوزه فرهنگی، علمی، اجتماعی، ورزشی و تاریخی در آباده راه اندازی می شود. 🔹نیک مرام با بیان اینکه بر اساس […]

بایگانی‌ها

دسته‌ها

اطلاعات